9 Ağustos 2017 Çarşamba

Bir Yaş, Bir Özür ve Bir Umut..



















Bugün benim doğumgünüm!
Özel günleri çok sevmesem de seviyorum işte bugünü..
Bana bugününü ayıranları da..
Bir de hediye gibi olanları..

Kendimi kutluyorum orası ayrı
Ama..
Bugün kendime bir özür borcum var.
Söz verdiğim şey yetişmedi bugüne.
Çok uğraştım mı yetişsin diye?
Ehh..

Kendime hediyemi verememiş oldum yani.
"Ayy canım ne gereği var düşünmen yeter" de diyemicem.
Baya da önemli bi şeydi ya neyse!
Sağlık olsun mu denir, hayırlısı mı denir bilemedim.
Üstüme de gidemiyorum, yazık doğumgünü çocuğuna ki!

"Kitap en güzel hediye hihihi" diyerekten 
Henüz kapağı açılmamış bi kitabı mı paketleyip koysam önüme?
Yok çok saçma olur.
Bence ben bunu yemem.

O zaman kendime son bi teklifim var..
Hadi gel şu işi Ekim'e bağlayalım.
Hediyemi faiziyle Ekim 16'da teslim ederim ne dersin?
Hmm..
Olur tabii seni mi kırıcam!

imza: Ra & Selin & Gözlüklü Şirin & Huysuz Şirin & Süslü Şirin
& Obur Şirin & Aşçı Şirin & Usta Şirin & Şirine & Güçlü Şirin
& Neşeli Şirin & Bebek Şirin & She-Ra & Heidi & Batman
& Spider Man & Chiara & Leo & Alice
& Diğerleri


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...